tirsdag den 11. juni 2013

old school...


  Lykken er, at finde de gode gamle kendinge Trolli burgeren, tyggegummi cigaretterne og.. wait for it.. slik-vingummi-af-hånd-dyr!  Nogle gange er tyskerene bare for nizzle. 


Jeg klappede i mine små hænder og MÅTTE bare have dem med hjem. 


Ps. Jeg har en vildt samlergen. Min allerstørste samling er min sliksamling. jep, jeg samler på slik. og nej, det skal IKKE spises.  Derfor er jeg heller ikke helt sikker på at disse herligheder kommer længere end til min hylde. det var ellers planen at forkæle brormand nordpå. 

1 kommentar:

  1. Jeg élsker Trolly burgere, som barn var det den allerstørste lykke, når man var i Tyskland, og kunne lokke ens farfar til at købe sådan en, mens man stod i køen. Bliver stadig vild af lykke og ærefrygt, hver gang jeg ser dem :D

    - Anne

    SvarSlet